SERVIS
Za servis izdelkov iz naše ponudbe imamo pooblaščene serviserje, ki v garancijski dobi enega leta (12 mesecev) poskrbijo za kakršnokoli okvaro. Ker nam je zadovoljstvo strank še kako pomembno, se prepričamo o pravilnem delovanju vsakega izdelka posebej, še preden vam ga odpošljemo.
Reklamacije obravnavamo hitro in resno. Ob okvari nam pošljite izpolnjen obrazec za prijavo reklamacij, mi pa poskrbimo za vse ostalo – v najkrajšem možnem času pridemo k vam, popravimo okvaro izdelka ali pa ga, če je to potrebno, na lastne stroške odpeljemo do pooblaščenega servisa in vrnemo, ko je napaka odpravljena. V primeru, da popravilo ni mogoče, okvarjen izdelek v zakonskem roku zamenjamo z novim.
Po poteku garancijskega roka pa se še vedno lahko obrnete na nas glede servisiranja in rezervnih delov, ki vam jih priskrbimo preko naše servisne mreže po celotni Sloveniji. Napako na napravi nam lahko sporočite kadarkoli, in sicer na e-mail na info@sp-pro.si.